Oferta pracy na stanowisko Informatyk - helpdesk - support IT
Co będziesz robić:
- świadczenie wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie sprzętowym i programowym;
- instalacja i naprawa komputerów;
- instalacja i naprawy drukarek;
- czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach teleinformatycznych;
Czego od Ciebie oczekujemy:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- wykształcenie informatyczne lub pokrewne;
- Znajomość pakietu Microsoft Office;
- mile widziana znajomość zagadnień Active Directory;
- bardzo dobra znajomość klienckich systemów operacyjnych Windows 7,8,10;
- znajomość zagadnień sieciowych;
- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów technicznych;
- umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista i komunikatywność;
- dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań;
- inicjatywy i zaangażowania w wykonywane obowiązki;
- gotowości do pełnienia dyżurów;
Oferujemy: umowę o pracę na okres próbny, na pełen etat.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie oferty na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.