Misja SZPZLO Warszawa-Mokotów
„Dla nas najważniejszy jest pacjent”
Polityka jakości
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Mokotów dąży do zapewnienia optymalnej jakości świadczeń medycznych z jednoczesnym zachowaniem bezpieczeństwa Pacjentów.
SZPZLO Warszawa-Mokotów Politykę Jakości realizuje poprzez:
- indywidualne, kompleksowe podejście do Pacjenta,
- udzielanie świadczeń zdrowotnych z zapewnieniem wykwalifikowanej kadry,
- popularyzację wiedzy o zdrowiu w ramach podejmowanych działań m.in. z zakresu edukacji zdrowotnej oraz promocji zdrowia,
- zapewnienie bezpieczeństwa pobytu Pacjentów oraz środowiska pracy,
- monitorowanie jakości udzielanych świadczeń. w tym m.in. prowadzenie badania satyfakcji Pacjenta/osób bliskich,
- doskonalenie wdrożonych systemów jakości.
Polityka Jakości jest spójna z celami strategicznymi SZPZLO Warszawa-Mokotów, tworząc ramy do identyfikowania celów jakościowych. Dyrekcja SZPZLO Warszawa-Mokotów deklaruje, iż mniejsza Polityka Jakości jest rozpowszechniona wśród pracowników oraz jest na bieżąco weryfikowana pod kątem jej przydatności i aktualności.