Misja SZPZLO Warszawa-Mokotów

„Dla nas najważniejszy jest pacjent”

Polityka jakości

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Mokotów dąży do zapewnienia optymalnej jakości świadczeń medycznych z jednoczesnym zachowaniem bezpieczeństwa Pacjentów.

SZPZLO Warszawa-Mokotów Politykę Jakości realizuje poprzez:

  • indywidualne, kompleksowe podejście do Pacjenta,
  • udzielanie świadczeń zdrowotnych z zapewnieniem wykwalifikowanej kadry,
  • popularyzację wiedzy o zdrowiu w ramach podejmowanych działań m.in. z zakresu edukacji zdrowotnej oraz promocji zdrowia,
  • zapewnienie bezpieczeństwa pobytu Pacjentów oraz środowiska pracy,
  • monitorowanie jakości udzielanych świadczeń. w tym m.in. prowadzenie badania satyfakcji Pacjenta/osób bliskich,
  • doskonalenie wdrożonych systemów jakości.

Polityka Jakości jest spójna z celami strategicznymi SZPZLO Warszawa-Mokotów, tworząc ramy do identyfikowania celów jakościowych. Dyrekcja SZPZLO Warszawa-Mokotów deklaruje, iż mniejsza Polityka Jakości jest rozpowszechniona wśród pracowników oraz jest na bieżąco weryfikowana pod kątem jej przydatności i aktualności.

Polityka jakości